تبلیغات
ضد شیطان پرستی - soozandane yahoodyan va sakhtane saboon az charbie anha
 
ضد شیطان پرستی
قولو لا اله الا الله
درباره وبلاگ


سلام به همه منتظران !
اونایی که منتظر فرج مولا (عج) هستن!
امیدوارم هر چه زودتر مولا (عج) ظهور کنن و دل ما رو شاد کنن!
برای سلامتی و ظهور مولا (عج) صلواتی را هدیه فرمایید!
راستی پیشنهاد و انتقاد یادتون نره!

مدیر وبلاگ : محمد سرمدی
نویسندگان
أعُوذُ بِاللهِ مِنَ الْشَیْطانِ الْرَجیمْ
بِسْمِ اللهِ الْرَحْمنِ الْرَحیمْ

سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم


از افسانه بافی یهودیان چه می دانید؟ آیا داستان صابون یهودی را شنیده اید؟ آیا هیتلر یهودیان را در کوره ها می سوزاند و از چربی آنها صابون تهیه می کرد؟ آیا می دانید صابون یهودی زمانی یکی از اجزای اصلی داستان سرایی هولوکاست بود؟ چرا دیگر راجع به صابون انسانی چیزی نمی شنویم؟ برای رازگشایی از این سوالات با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...
مشرق- یكی از رسواترین داستانهای مربوط به هولوكاست این است كه آلمانها با استفاده از اجساد قربانیان خود صابون تولید می كردند.

هر چند دروغ بودن ادعای مشابهی در جریان جنگ جهانی اول به نام صابون انسانی بلافاصله به اثبات رسید ولی همان ادعا طی جنگ جهانی دوم از سوی یهودیان و صهیونیست ها احیا و مورد قبول قرار گرفت.



صابونی که ادعا می شود نازیها از چربی یهودیان سوزانده شده ساخته اند

یک یهودی در حال فروختن صابون

آیا این یهودیان سوزانده شده و به صابون تبدیل شدند؟

نكته مهمتر این است كه این اتهام طی محاكمه اصلی نورمبرگ در سالهای 1945-1946 تأیید شد و از آن تاریخ به بعد توسط مورخان متعددی مورد قبول قرار گرفت.

با این حال، طی سالهای اخیر به عنوان بخشی از عقب نشینی از جنبه های غیرقابل دفاع داستان هولوكاست، مورخان رسمی با اكراه پذیرفته اند كه داستان صابون انسانی تنها یك دروغ تبلیغاتی زمان جنگ بوده است.

ولی طی این عقب نشینی، آنها سعی كرده اند این داستان را به عنوان شایعه زمان جنگ رد كنند و مدعی شوند كه این امر تنها شایعه ای بوده است كه در زمان جنگ شهرت یافته است و از این نكته غفلت كرده اند كه سازمانهای بین المللی یهود و سپس دولتهای متحدین این دروغ افترا آمیز را تأیید كرده بودند و بر اساس آن برخی از افراد را محاكمه و ادعاها و شهادتهای دروغینی در این زمینه را پذیرفته بوده اند و حتی در دادگاههای متفقین پس از جنگ مورد قبول واقع شده بوده است.


نمونه صابون ارائه شده در دادگاه نورمبرگ

 در جهت اثبات هولوکاست و نسل کشی یهودیان از سوی نازیها


پیدایش افسانه از طریق «شایعه»

شایعات زمان جنگ در این زمینه كه آلمانها از اجساد یهودیان قتل عام شده صابون می ساختند، تا حدودی مبتنی بر این حقیقت بود كه صابونهای توزیع شده توسط آلمانها در محلات یهودی نشین دارای نشان RIF بودند كه از نظر آنها مخفف عبارت آلمانی Rein jüdisches Fett یا "چربی خالص یهود" است.

این شایعات به قدری در سال 1941 و سپس 1942 گسترش یافت كه تا اواخر سال 1942، مقامات آلمانی در لهستان و اسلواكی رسماً نگرانی خود را از تأثیر آنها اعلام كردند.



صابونهای توزیع شده توسط آلمانها در محلات یهودی نشین دارای نشان RIF بود

به عنوان مثال، طی نقل قولی كه از یك منبع لهستانی در یكی از گزارشهای اطلاعات نظامی ارتش آمریكا ذكر شده است، آلمانها در سال 1941 یك كارخانه صابون انسانی در منطقه تورك لهستان داشتند.

این گزارش از قول وی می افزاید:‌ «آلمانها هزاران معلم، كشیش، و یهودی را به آنجا آورده بودند و بعد از گرفتن نمونه سرم از خون این افراد، آنها را در دیگهای بزرگی انداخته و چربی بدن آنها را به منظور صابون سازی استخراج كردند.»

پس از آن جوكهای وحشتناك در مورد «صابون یهودی»‌ در محلات و اردوگاههای یهودیان رواج یافت و بسیاری از غیر یهودیان در خارج از اردوگاهها نیز این داستان را باور كردند. هنگامی كه قطارهای پر از یهودیان رانده شده در ایستگاههای قطار توقف می كردند، لهستانیها با خوشحالی فریاد می زند: «یهودیها صابون می شوند!»

حتی اسرای جنگی انگلیسی كه طی سال 1944 به اردوگاه آشویتس منتقل شدند، بعدها در مورد شایعات زمان جنگ در رابطه با كشتن قربانیان با گاز و تبدیل اجساد آنها به صابون شهادت دادند.


صابون یهودی؛ نماد تبلیغات جنگ

علیرغم غیرقابل باور بودن ذاتی این داستان، داستان صابون به صورت نمادی مهم از تبلیغات زمان جنگ یهودیها و متحدین در آمد.

خاخام استفان اس وایز، رییس وقت كنگره جهانی یهود و كنگره آمریكایی یهود، علناً در سال 1942 ادعا كرد كه اجساد یهودیها توسط آلمانیها تبدیل به كالاهای اساسی زمان جنگ مانند صابون، روغن و كود شده است. او همچنین اعلام كرد كه آلمانها حتی اجساد مردگان را برای استفاده از آنها نبش قبر كرده اند و برای هر جسد 50 مارك پرداخته اند!


خاخام استفن اس. وایز؛ رییس وقت كنگره جهانی یهود واز مروجین افسانه هولوکاست:
آلمانها حتی اجساد مردگان را برای استفاده از آنها نبش قبر كرده اند و برای هر جسد 50 مارك پرداخته اند!

در اواخر سال 1942، هفته نامه كنگره، كه توسط كنگره آمریكایی یهود منتشر می شد، طی مقاله ای ادعا كرد كه آلمانها اجساد یهودیها را با استفاده از روشهای علمی به كود، صابون و چسب تبدیل می كردند. یك مقاله در همان شماره گزارش كرد كه یهودیهای رانده شده از فرانسه و هلند در حداقل دو كارخانه آلمانی به صابون، چسب و روغن قطار تبدیل شده اند.

مانند بسیاری از نشریات آمریكایی دیگر، نشریه نیو ریپابلیك در اوایل سال 1943 گزارش كرد كه آلمانیها از اجساد قربانیهای یهودی خود برای ساخت صابون و كود در كارخانه ای واقع در سیدلكه استفاده می كردند.

طی ماههای ژوئن و ژوییه سال 1943، دو نماینده برجسته كمیته یهودی ضد فاشیست كه مقر آن در مسكو قرار داشت، از ایالات متحده بازدید و طی ملاقاتهای عمومی موفق به جمع آوری دو میلیون دلار برای كمك به شوروی در جنگ شدند. در هر یك از آن جلسات، سالومون میكوئل، رهبر یهودیهای شوروی، یك قالب صابون به جمعیت نشان داد كه به گفته او از اجساد یهودیها ساخته شده بود.



سالومون میكوئل (نفر سمت چپ)، رهبر یهودیان شوروی
 یك قالب صابون به جمعیت نشان داد كه به گفته او از اجساد یهودیها ساخته شده بود.

افسانه صابون؛ پس از جنگ

بعد از جنگ، داستان صابون مشروعیت فراوانی طی محاكمه اصلی نورمبرگ كسب كرد. اسمیرنوف، وكیل ارشد شوروی به دادگاه گفت:

«...همان ذهنهای فنی اس اس كه اتاقهای گاز را خلق كرده بودند به شیوه هایی برای از بین بردن كامل اجساد انسانها دست یافتند كه از طریق آنها، می توانستند هر گونه رد جنایت خود را پاك كنند و هم از آن اجساد برای تولید محصولات دیگر استفاده نمایند. [بر اساس اطلاعات ما] در مؤسسه كالبدشناسی دانزیگ، آزمایشهایی در سطح نیمه صنعتی در زمینه تولید صابون از بدن انسان و نیز دباغی پوست انسان برای استفاده های صنعتی به عمل آمده است.»

اسمیرنوف استناد فراوانی به شهادت زیگموند مازور، یكی از كاركنان مؤسسه كرد كه گفته های او به عنوان سند USSR-197 نورمبرگ ثبت شده بود. به ادعای وی، دكتر رودلف اسپانر، رییس مؤسسه دانزیگ، دستور تولید صابون از اجساد را در سال 1943 صادر كرده است. بر اساس شهادت مازور، عملیات دكتر اسپانر مورد علاقه مقامات آلمانی قرار گرفت و وزیر آموزش و پرورش، برنارد راست و دكتر لئوناردو كونتی، از رهبران دستگاه بهداشت آلمان و نیز استادان سایر مؤسسات پزشكی به كمك اسپانر آمدند. مازور همچنین ادعا كرد كه او از «صابون انسانی»‌ برای شستن تن و لباسهای خود استفاده كرده است!

حتی طرز ساخت صابون انسانی كه به ادعای آنها توسط دكتر اسپانر تهیه شده بود (سند USSR-196) به دادگاه ارائه شد. نهایتاً، نمونه ای از آنچه آنها قطعه ای از صابون انسانی نامیدند به عنوان سند به دادگاه نورمبرگ ارائه شد (سند USSR-393).


سند USSR-196
که طرز ساخت صابون انسانی را شرح می دهد
این سند در دادگاه نورمبرگ به صورت رسمی ارائه شد

دادستان اصلی انگلیس، سر هارتلی شاوكراس، در سخنان اختتامیه خود خطاب به دادگاه ضمن تكرار گفته های همتای شوروی خود گفت:‌ «برخی اوقات، حتی از اجساد قربانیها به منظور رفع كمبود صابون در زمان جنگ استفاده می كردند.» قضات دادگاه نیز در قضاوت نهایی خود اظهار داشتند كه تلاشهایی برای استفاده از چربی اجساد قربانیان به منظور تولید تجاری صابون به عمل آمده بود.



دادستان اصلی انگلیس، سر هارتلی شاوكراس در دادگاه نورمبرگ
استفاده از چربی انسانی در تولید صابون از سوی نازیها را تایید کرد.


باید تأكید كرد كه شواهد ارائه شده در دادگاه نورمبرگ در جهت تأیید داستان دروغین صابون چیزی از شواهد ارائه شده در رابطه با ادعاهای كشتار جمعی در اتاقهای گاز كم نداشت. دست كم در این مورد یك قطعه صابون كه ادعا می شد از اجساد قربانیها تولید شده است، ارائه شد.

بعد از جنگ، قربانیان فرضی هولوكاست طی مراسمی به شكل قالبهای صابون در گورستانهای یهودی دفن شدند. در سال 1948، چهار عدد از این قالب صابونها كه در پارچه مخصوص تشیع جنازه پیچیده شده بود بر اساس مراسم مذهبی یهود در قبرستان حیفای اسراییل دفن شد.


یهودیان بر همکیشان خود که به صابون تبدیل شده اند، می گریند !

چندین قالب صابون یهودی دیگر نیز به عنوان بقایای دهشتناك هولوكاست در مؤسسه تاریخی ورشو، موزه اشتوتهوف در نزدیكی گدانسك (دانزیگ)، مؤسسه ایوو (Yivo) شهر نیویورك، موزه هولوكاست شهر فیلادلفیا، مركز یهودی هولوكاست در ملبورن استرالیا، و نقاط مختلف اسراییل نگهداری می شوند.


صابون ها طی مراسم رسمی در چنین گورهایی دفن شدند !


یهودیهای فراوانی كه طی جنگ در محلات یهودیهای آلمان و اردوگاهها زندگی می كردند به زنده ماندن داستان صابونها بعد از سالیان متمادی كمك كردند. به عنوان مثال، بن ادلبوم، طی خاطرات خود به نام «بزرگ شدن در هولوكاست» در سال 1980 نوشت:

«همراه با جیره ای كه در ارودگاه به ما می دادند یك قالب صابون با نشان R.J.F. نیز به ما داده می شد كه بعدها به نام صابون RIF معروف شد. تنها در پایان جنگ بود كه متوجه این حقیقت وحشتناك در مورد آن صابونها شدیم. اگر ما در داخل محله یهودیها متوجه این موضوع می شدیم هر قالب از صابونها را با مراسم تشیع جنازه خاص یهود در گورستان ماریسین دفن می كردیم. ما بدون این كه بدانیم، از استخوان و گوشت عزیزان كشته شده خود برای شستن بدن استفاده می كردیم.»

نسه گودین در بهار سال 1944 از محله یهودیان لیتوانی به اردوگاه اشتوتهوف منتقل شد. در سال 1983، او طی مصاحبه ای این چنین گفت:

«آن روز آنها به ما اجازه استحمام و یك قالب صابون دادند. بعد از جنگ فهمیدیم كه آن صابون از چربی خالص بدن یهودیها ساخته شده بود و حروف اول این عبارت بر روی صابونها حك شده بود. تا آنجا كه می می دانم، شاید بخشی از چربی بدن پدرم در صابونی كه بدن خود را با آن شستم بوده باشد. می توانید حدس بزنید این فكر چه احساسی به من می دهد؟»

مل مرملستاین،‌ یكی از زندانیان سابق آشویتز، كه در فیلم تلویزیونی «هرگز فراموش نكن» در سال 1991 بازی كرد، در سال 1981 تحت سوگند شهادت داد كه او و سایر زندانیهای ارودگاه از صابونهایی استفاده می كردند كه از چربی انسان ساخته شده بود. او اصرار داشت كه هیچ تردیدی در این مورد وجود نداشت كه صابونی كه خود را با آن شسته است از اجساد یهودیها ساخته شده است.


مراسم بزرگداشت یهودیان تبدیل شده به صابون در یک کنیسه با حضور بازماندگان ! هولوکاست

(لینک دانلود فیلم)

ویزنتال و صابون

سیمون ویزنتال، «شكارچی معروف نازی»، داستان صابون را در مجموعه ای از مقالات منتشر شده در سال 1946 در روزنامه جامعه یهودیان اتریشی به نام Der Neue Weg تكرار كرد. او در اولین مقاله نوشت:

«طی آخرین هفته های ماه مارس، مطبوعات رومانی خبر عجیبی را گزارش كردند: ‌در شهر كوچك رومانیایی فولتیسنی، بیست جعبه صابون در گورستان یهودیان با احترام و مراسم مذهبی كامل دفن شدند. این صابون اخیراً در یك انبار نظامی سابق آلمانها كشف شده است. روی جعبه ها حروف RIF به معنی «چربی خالص یهود» حك شده بود. قرار بود این جعبه ها به دست وافن اس اس برسد. كاغذی كه به دور آن پیچیده شده بود نشان می دهد كه صابونها از اجساد یهودیها ساخته شده اند. با كمال تعجب، آلمانیهای دقیق فراموش كردند توضیح دهند آیا صابونها از بدن كودكان، دخترها، مردها یا افراد كهنسال ساخته شده است.»


سیمون ویزنتال یهودی:
آلمانی های منضبط، فراموش كردند توضیح دهند آیا صابونها از بدن كودكان، دخترها، مردها یا افراد كهنسال ساخته شده است [!]

ویزنتال ادامه داد:

«بعد از سال 1942، مردم لهستان به خوبی می دانستند كه آن صابونها از چه ساخته می شوند. برای دنیای متمدن قابل تصور نیست كه نازیها و زنان آنها در لهستان چگونه در مورد این صابونها فكر می كردند. آنها هر قالب صابون را به شكل یهودی می دیدند كه نتوانسته است به یك فروید، ارلیش یا انیشتین دیگر تبدیل شود.»


ویزنتال:
 یهودیان هر قالب صابون را به شكل یک یهودی می دیدند كه نتوانسته است به یك فروید، ارلیش یا انیشتین دیگر تبدیل شود.

تبلیغات فراوان در مورد صابون یهودی

پس از چندین سال، برخی مورخان مشهور از داستان صابون سازی دفاع كرده اند. مورخ روزنامه نگار، ویلیام شایرر، در پرفروشترین كتاب خود به نام، ظهور و سقوط رایش سوم، مكرراً به این موضوع اشاره می كند.

متخصص برجسته تبلیغات جنگی شوروی، به نام ایلیا اهرنبرگ، طی خاطرات بعد از جنگ خود می نویسد: «من در دست خود یك قالب صابون كه عبارت چربی خالص یهودی بر روی آن حك شده است دارم كه از اجساد مردمی كه كشته شده اند ساخته شده است. ولی لازم نیست در مورد این قبیل چیزها صحبت كرد چون هزاران كتاب در مورد آنها نوشته شده است.»


اهرنبرگ، یهودی دروغ پرداز و متخصص ارشد جنگ روانی شوروی در جنگ جهانی دوم:
من در دست خود یك قالب صابون دارم كه عبارت چربی خالص یهودی بر روی آن حك شده است

در یك كتاب درسی استاندارد مطالعات تاریخی كه در دبیرستانهای كانادا تدریس می شود و نام آن «كانادا: قرن بیستم» است، نوشته شده است كه آلمانها اجساد قربانیان یهودی خود را برای تولید صابون می جوشاندند. جزوه كالبد شناسی نازیسم، كه توسط «ائتلاف ضد رسوایی»‌ صهیونیستی بنای بریث (B'nai B'rith) نوشته شده است، می گوید:‌ «بی رحمی نازیها به كشتار انسانها ختم نشد. مقادیر فراوانی صابون از اجساد كسانی كه كشته شده بودند ساخته شده بود.»

كتاب «اردوگاههای مرگ هیتلر»‌ كه در سال 1981 نوشته شد شرح مفصلی از داستان صابون ارائه می دهد. مؤلف كتاب، كانیلین فیگ، در عین اذعان به این كه «برخی از مورخان ادعا می كنند كه تولید صابون توسط نازیها از چربی انسانی تنها یك شایعه است» با این حال این داستان را قبول می كند چون «بیشتر كارشناسان اردوگاه در اروپای شرقی داستانهای مربوط به صابون را تأیید كرده اند و انواع قالبهای صابون ساخته شده از اجساد انسانها در اروپای شرقی به نمایش گذاشته شده است و من طی سالیان متمادی نمونه های فراوانی از آنها را دیده ام.»

آرتور اشنایرر، خاخام ساكن نیویورك، این داستان را در جلسه افتتاحیه بزرگترین گردهمایی هولوكاست در تاریخ تكرار كرد. در مراسم دعایی كه طی «گردهمایی بازماندگان یهودی هولوكاست در آمریكا»‌ در شهر واشنگتن در ماه آوریل سال 1983 برگزار شد، خاخام اعلام كرد:‌ «ما قالبهای صابونی را كه حروف مخفف RJF (به معنی چربی خالص یهود) روی آنها حك شده بود به خاطر داریم كه از اجساد عزیزان ما تهیه شده بود.»


برملاشدن ماهیت دروغ افسانه

علیرغم تمامی شواهد به ظاهر تكان دهنده، اتهام تولید صابون توسط آلمانها از اجساد انسانها دروغ است و مورخان هولوكاست اكنون به این موضوع اذعان دارند. حروف مخفف RIF كه تصور می شود مخفف عبارت «چربی خالص یهود»‌ باشد، در واقع مخفف عبارت «مركز رایش برای تهیه چربی صنعتی»‌ بود. این مركز یك سازمان آلمانی مسئول تولید و توزیع صابون و محصولات شوینده در زمان جنگ بود. صابون RIF كیفیتی پایین داشت و فاقد هر گونه چربی انسانی و غیرانسانی بود.

كمی بعد از جنگ، دفتر دادستان شهر فلنزبورگ آلمان، دست به اقدامات قانونی بر علیه دكتر رودلف اسپانر به دلیل نقش او در تهیه صابون انسانی در مؤسسه دانزیگ زد. ولی بعد از یك سلسله تحقیقات، وی بدون سر و صدا از این اتهام تبرئه شد. در نامه ای كه در ماه ژانویه 1968 نوشته شد، دفتر دادستان اعتراف كرد كه بر اساس تحقیقات آن دفتر هیچ صابونی طی مدت جنگ در مؤسسه دانزیگ تولید نشده است.


والتر لاکوئر، تاریخ دان حامی هولوکاست:
 داستان صابون انسانی از اساس نادرست است.

اخیراً والتر لاكور، مورخ آلمانی آنچه را كه در سال 1980 در كتاب خود، راز دهشتناك، به عنوان «تاریخ غیر قابل انكار»‌ آورده بود تكذیب كرد و گفت كه داستان صابون انسانی از اساس نادرست است. گیتا سرنی، یك مورخ یهودی دیگر در كتاب خود به نام «سفر به تاریكی»‌ می نویسد: «این داستان پذیرفته شده كه اجساد قربانیان به صابون و كود تبدیل می شده است توسط اداره مركزی تحقیق در مورد جنایات نازیهای لودویگزبورگ تكذیب شده است.‌»

دبورا لیپشتات، استاد تاریخ مدرن یهود نیز به همین ترتیب ضمن تاریخ نویسی مجدد در سال 1981 اظهار داشت: «حقیقت این است كه نازیها هرگز از اجساد یهودیان یا هر كس دیگر برای تولید صابون استفاده نكردند.»


دبورا لیپشتات، از مهمترین حامیان افسانه هولوکاست:
«حقیقت این است كه نازیها هرگز از اجساد یهودیان یا هر فرد دیگر برای تولید صابون استفاده نكردند.»

در آوریل سال 1990، پروفسور یهودا بائر از دانشگاه عبری اسراییل، كه از مورخان برجسته حامی هولوكاست است، و نیز شموئیل كراكوسكی، مدیر بخش آرشیو مركزی هولوكاست یاد واشم در اسراییل تأیید كردند كه داستان صابون انسانی حقیقت ندارد. به گفته باوئر زندانیهایی كه در اردوگاهها نگهداری می شدند آماده پذیرش هر گونه داستان وحشتناك در مورد آلمانها بودند. با این حال وی نازیها را مسئول انتشار این داستان دانست.

در حقیقت، كسانی كه در زمینه داستان صابون باید مورد سرزنش قرار بگیرند افرادی مانند سیمون ویزنتال و استفان وایز و نیز سازمانهایی مانند كنگره جهانی یهود و نیز قدرتهای فاتح متفقین هستند كه هیچ یك از آنها تا كنون بابت اشاعه این دروغ عذرخواهی نكرده اند.


عقب نشینی ظاهری مدافعان هولوکاست از افسانه صابون

چرا باوئر و كراوسكی به این نتیجه رسیدند كه اكنون زمان مناسبی برای رد رسمی داستان صابون است؟ خود كراوسكی به این نكته اشاره می كند كه بخش بزرگی از دلیل این عقب نشینی تاكتیكی به منظور نجات باقیمانده داستان هولوكاست با خلاص شدن از دست سست ترین و دروغ ترین بخشهای آن است.

در مواجهه با چالش تجدید نظر طلبی، داستانهایی مانند داستان صابون كه اثبات دروغ بودن آنها بسیار ساده است می توانند دردسر ساز باشند چون آنها باعث ایجاد تردید در مورد كل افسانه هولوكاست می شوند. به گفته كراوسكی: «مورخان به این نتیجه رسیده اند كه هیچ صابونی از چربی انسانی ساخته نشده است. زمانی كه این همه آدم اصل هولوكاست را انكار می كنند، چرا بهانه ای برای نفی این حقیقت در اختیار آنها قرار دهیم؟»

بی صداقتی افرادی كه دست به چنین سازش دیر هنگامی با حقیقت می زند از آنجا مشخص می شود كه آنها متوجه نیستند افسانه صابون رسماً در دادگاه نورمبرگ «تأیید»‌ شده بود و همچنین این كه آنها اكراه دارند در مورد تأثیر آن «تأیید» بر اعتبار دادگاه نورمبرگ و سایر جنبه های داستان هولوكاست صحبت كنند.

تفاوتی چشمگیری كه بین تكذیب فوری داستان صابون توسط دولت انگلیس پس از جنگ جهانی اول و تأیید رسمی داستان بی پایه مشابه آن در جنگ جهانی دوم توسط نیروهای متفقین وجود دارد نه تنها نشان دهنده عدم صداقت بسیاری از مورخان غربی است، بلكه نشان دهنده انحطاط كلی هنجارهای اخلاقی غرب طی این قرن است.


نقش مخرب شایعات زمان جنگ

داستان صابون انسانی یك بار دیگر نشان دهنده تأثیر عظیمی است كه یك شایعه زمان جنگ می تواند به محض پذیرفته شدن داشته باشد به خصوص هنگامی كه به صورت یك دروغ تبلیغاتی توسط افراد متنفذ و سازمانهای قدرتمند اشاعه یابد. این كه این همه افراد باهوش و متفكر اصولاً پذیرفته باشند كه آلمانها اقدام به توزیع صابونهایی كرده باشند كه روی آن حروف اختصاری نوشته شده باشد كه نشان دهد آنها از چربی انسانی درست شده اند بیانگر این موضوع است كه حتی چرندترین جنبه های داستان هولوكاست چه اندازه سهل و ساده به عنوان حقیقت، مورد پذیرش قرار می گیرند.




چرندترین جنبه های افسانه هولوكاست، چه اندازه سهل و ساده به عنوان حقیقت، مورد پذیرش قرار می گیرد

منابع و ماخذ

  1. Phillip Knightley, The First Casualty (New York: 1975), pp. 105-106 
  2. Raul Hilberg, The Destruction of the European Jews (New York: 1985), pp. 966-967; Walter Laqueur, The Terrible Secret (Boston: 1980), pp. 54, 82, 145, 219; U.S. State Department document 740.001 16 (from 1943), facsimile in Encyclopaedia Judaica (New York and Jerusalem: 1971), vol. 13, pp. 759-760; Bernard Wasserstein, Britain and the Jews of Europe (London: 1979), p. 169; A September 1941 German Einsatzgruppen Security Police report from the Ukraine mentioned equally baseless rumors, reportedly spread by Jews, of a supposed Soviet biological warfare plague bacteria bomb. Even some German soldiers believed the stories. (Ereignismeldung UdSSR, No. 80, Sept. 11, 1941, p. 9)
  3. Secret U.S. Army military intelligence report No. 50, April 27, 1945. National Archives, National Records Center (Suitland, Maryland), RG 153 (JAG Army), Box 497, Files 19-22, Books I and II, Entry 143.
  4. Nachman Blumental, "RIF," Yiddish Culture, Vol. 21, June-July 1959. (Monthly of the Yiddish Culture Association). Apparently published in Israel in Hebrew. A German translation of the original essay was obtained by Ditlieb Felderer through the Encyclopaedia Judaica, Jerusalem. I am grateful to him for a copy.
  5. Douglas T. Frost affidavit, July 16, 1947. Nuremberg document NI-11692. Trials of the War Criminals Before the Nuernberg Military Tribunals (NMT "green series"; Washington, DC: 1949-1953), Vol. 8, p. 624; As noted below in footnote 10, this rumor was authoritatively "confirmed" at the Nuremberg Tribunal.
  6. "Wise Says Hitler Had Ordered 4,000,000 Jews Slain in 1942," New York Herald-Tribune (Associated Press), Nov. 25, 1942. pp. 1, 5; "2 Million Jews Slain by Nazis, Dr. Wise Avers," Chicago Daily Tribune, Nov. 25, 1942; The New York Times, Nov. 26, 1942, p. 16; See also: Raul Hilberg, The Destruction of the European Jews (1985), p. 1118.
  7. "The Spirit Will Triumph" (editorial), and "Corpses for Hitler," p. 11, Congress Weekly (New York: American Jewish Congress), Dec. 4, 1942.
  8. The New Republic, Jan. 18, 1943, p. 65. See also the Communist New Masses editorial of Dec. 8, 1942. p. 21. Both quoted in: James J. Martin, The Man Who Invented 'Genocide' (IHR, 1984), pp. 64, 45; One of the few sober voices among all the hysteria was The Christian Century, which cautioned in a Dec. 9, 1942, editorial: "Dr. Wise's allegation that Hitler is paying $20 each for Jewish corpses to be 'processed into soap, fats and fertilizer' is unpleasantly reminiscent of the 'cadaver factory' lie which was one of the propaganda triumphs of the First World War." Quoted in: Robert W. Ross, So It Was True (Minneapolis: 1980), p. 157.
  9. Gerard Israel, The Jews in Russia (New York: St. Martin's, 1975), p. 180.
  10. Smirnov statement, Feb. 19, 1946. International Military Tribunal, Trial of the Major War Criminals Before the International Military Tribunal (IMT "blue series"; Nuremberg: 1947-1949), vol. 7, pp. 597-600. Note also Soviet allegation that soap was manufactured from the bodies of people gassed at Auschwitz: IMT ("blue series"), vol. 7, p. 175; Translation of USSR-197 and other Nuremberg Tribunal (IMT) references to the human soap story in: Carlos Porter, Made in Russia: The Holocaust (1988), pp. 73, 85-86, 121-124, 126, 128, 159, 368-377; Note also Nuremberg Tribunal "human soap" documents USSR-196, USSR-264, and USSR-272; We are grateful to Mr. Carlos Porter for his diligent research of the Nuremberg Tribunal's treatment of the "human soap" story.
  11. IMT ("blue series"), vol. 19, p. 506; Nazi Conspiracy and Aggression (NC&A "red series"; Washington, DC: 1946-1948), Suppl. vol. A, p. 134. See also: "Nazis' Soap Factory Used Humans, American Reports" (AP), The Sunday Star (Washington, DC), Dec. 9, 1945, p. B-11.
  12. IMT ("blue series"), vol. 1, p. 252. Facsimile reprint in: Carlos Porter, Made in Russia (1988), p. 159.
  13. Pierre Joffroy, "Anne Frank Martyre," Paris Match, No. 394, Oct. 27, 1956, p. 93.
  14. R. Hilberg, Destruction of the European Jews (1985), p. 967 (n.27); N. Blumental, "RIF," Yiddish Culture, June-July 1959 (cited above); Rabbi Yaakov (Jacob) Riz runs the Holocaust Museum at 1453 Levick St., Philadelphia. See his letter in the Jewish Press (Brooklyn), July 10, 1981, p. 42; Udo Walendy, Adolf Eichmann, Historische Tatsachen No. 18 (Vlotho: 1983), p. 24; Gary Tippet, "Real-life chamber of horrors," The Sun (Melbourne), Feb. 7, 1984.
  15. B. Edelbaum, Growing up in the Holocaust (Kansas City, Mo.: 1980), pp. 217-218.
  16. Jane S. Podesta, "Nesse Godin's memories...", The Washington Times, April 11, 1983, pp. 12B, 13B.
  17. M. Mermelstein deposition, Los Angeles, May 27, 1981, official transcript, p. 40. (Case No. C 356 542)
  18. S. Wiesenthal, "RIF," Der Neue Weg (Vienna), Nr. 17/18, 1946, pp. 4-5.; See also: S. Wiesenthal, "Seifenfabrik Belsetz," Der Neue Weg, Nr. 19/20, 1946, pp. 14-15, and: S. Wiesenthal, "Nochmals RIF," Der Neue Weg, Nr. 21/22, 1946. p. 2; These articles are also cited in: M. Weber, "Simon Wiesenthal: Bogus 'Nazi Hunter'," The Journal of Historical Review, Winter 1989-90, pp. 444-445 [and in: M. Weber, "Simon Wiesenthal: Fraudulent 'Nazi Hunter'," The Journal of Historical Review, July-August 1995 (Vol. 15, No. 4), pp. 10-11, 15.]
  19. S. Wiesenthal, "Nochmals RIF," Der Neue Weg (Vienna), Nr. 21/22, 1946, p. 2.
  20.  "Poland," Encyclopaedia Judaica (1971), Vol. 13, pp. 761-762 (Photo caption: "A German soap factory near Danzig"); 
  21. William L. Shirer, The Rise and Fall of the Third Reich (New York: 1960), p. 971 (note) [or page 1264 of the 1962 softcover edition].
  22. Ilya Ehrenburg, The War: 1941-1945 (Cleveland: World, 1965), p. 30.
  23. Fred McFadden, et al., Canada: The Twentieth Century (Toronto: 1982), section entitled "The Holocaust."
  24. Earl Raab, The Anatomy of Nazism (New York: ADL, 1979), p. 20.
  25. Konnilyn G. Feig, Hitler's Death Camps (New York: 1981), pp. 200-202, 479 (n. 19)
  26. This writer was present at the opening ceremony held at the Landover, Md., Capital Center, on Monday evening, April 11, 1983. Schneier was Rabbi at Park East Synagogue, New York City. The crowd of some 15,000 was later addressed by President Reagan.
  27. N. Blumental "RIF" Yiddish Culture, June-July 1959 (cited above). See also: R. Faurisson, "Le savon juif," Annales d'Histoire Revisionniste (Paris), No. 1, Printemps 1987, pp. 153-159, and, D. Felderer, "Human Soap," The Journal of Historical Review, Summer 1980, pp. 131-139; Dachauer Hefte: "Die Befreiung" (Dachau), Heft 1, Dec. 1985, p. 111 (n. 7).
  28. Erich Kern (Kernmayer), Meineid Gegen Deutschland (1971), pp. 152-163. See also: Deutsche Wochen-Zeitung (Munich), March 29, 1991, pp. 3, 9.
  29. Walter Laqueur, The Terrible Secret (Boston: 1980), pp. 82, 219.
  30. Gitta Sereny, Into That Darkness (London: A. Deutsch, 1974), p. 141 ).
  31. "Nazi Soap Rumor During World War II," Los Angeles Times, May 16, 1981, p. II/2.
  32. Bill Hutman, "Nazis never made human-fat soap," The Jerusalem Post - International Edition, week ending May 5, 1990; "Holocaust Expert Rejects Charge That Nazis Made Soap From Jews," Northern California Jewish Bulletin, April 27, 1990. (JTA dispatch from Tel Aviv.) Facsimile in: Christian News, May 21, 1990, p. 19; "A Holocaust Belief Cleared Up," Chicago Tribune, April 25, 1990. Facsimile in: Ganpac Brief, June 1990, p. 8.
  33. "A Holocaust Belief Cleared Up," Chicago Tribune, April 25, 1990.




نوع مطلب : مقاله سیاسی، فیلم وکلیپ سیاسی، 
برچسب ها : سوزاندن یهودیان در کوره و تهیه صابون از چربی آنها + عکس و فیلم، چربی سوزی، چربی، سوزاندن، یهود،
لینک های مرتبط :
دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 12 و 09 دقیقه و 06 ثانیه
هر کدام از اینها، هر کسی این دانش را به اشتراک میگذارد، لذت بردن از خواندن این صفحه وب لذت بخش است، و من هر روز این صفحه وب را دیدم.
دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 11 و 23 دقیقه و 57 ثانیه
اگر کسی بخواهد نظر کارشناسانه در مورد وبلاگ نویسی پس از آن من به او توصیه می کنم برای بازدید از این وب سایت، نگه دارید
بالا کار خوب
دوشنبه 20 شهریور 1396 ساعت 09 و 18 دقیقه و 50 ثانیه
انگار ذهن من را میخوانی! به نظر می رسد که در مورد این موضوع خیلی زیاد بدانید، مانند کتابی که در آن نوشته شده است
یه چیزی. من فکر می کنم که شما می توانید با چند عکس برای رانندگی کار کنید
پیام خانه کمی، اما به جای آن،
این وبلاگ با شکوه است خواندن عالی مطمئنا برگشتم
سه شنبه 17 مرداد 1396 ساعت 05 و 08 دقیقه و 04 ثانیه
I'm really enjoying the theme/design of your website. Do you ever run into any
web browser compatibility issues? A few of my blog audience have complained about my website not working correctly in Explorer
but looks great in Safari. Do you have any solutions to help fix this problem?
جمعه 13 مرداد 1396 ساعت 21 و 33 دقیقه و 54 ثانیه
Thanks for the marvelous posting! I truly enjoyed reading it, you are a great author.I
will ensure that I bookmark your blog and will come back later on.
I want to encourage you continue your great job, have a nice morning!
پنجشنبه 12 مرداد 1396 ساعت 22 و 29 دقیقه و 00 ثانیه
Hi Dear, are you actually visiting this web site on a
regular basis, if so afterward you will without doubt obtain pleasant
experience.
دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 16 و 52 دقیقه و 51 ثانیه
Hi! Someone in my Myspace group shared this site
with us so I came to check it out. I'm definitely loving the information. I'm book-marking and will
be tweeting this to my followers! Outstanding blog and terrific design and style.
جمعه 25 فروردین 1396 ساعت 09 و 48 دقیقه و 56 ثانیه
Everything is very open with a precise clarification of the issues.
It was definitely informative. Your site is extremely helpful.
Thanks for sharing!
جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 14 و 10 دقیقه و 51 ثانیه
These are truly great ideas in about blogging. You have touched some pleasant factors here.
Any way keep up wrinting.
شنبه 29 تیر 1392 ساعت 20 و 46 دقیقه و 11 ثانیه
سلام
ببخشید
سرم شلوغه
کم میان نت
خوبی؟؟؟؟؟
چه خبر؟
شنبه 29 تیر 1392 ساعت 19 و 06 دقیقه و 28 ثانیه
سلام داداشی خوبی؟
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر





موضوعات
صفحات جانبی
آمار وبلاگ
  • کل بازدید :
  • بازدید امروز :
  • بازدید دیروز :
  • بازدید این ماه :
  • بازدید ماه قبل :
  • تعداد نویسندگان :
  • تعداد کل پست ها :
  • آخرین بازدید :
  • آخرین بروز رسانی :
امکانات جانبی

follow mahdi against satan

 
 
بالای صفحه